Tavaszi virágok reggelire

2012.03.19. 10:15 - sztroberri

Sándor és József eddig nem fukarkodtak zsákjuk tartalmával, remélhetőleg Benedek is folytatja majd a sort.

Ahogy melegszik az idő, egyre türelmetlenebben várjuk, hogy a hóvirág, a hunyor és a krókusz után a többi tavaszi virág is kibújjon a kertben. Aki előrelátóan ősszel elültetett néhány hagymát cserépbe vagy ládába, már akár örülhet is a látványnak, de a feledékenyeknek sem kell lemondani az élményről. Most éppen nagyon sokféle előhajtatott virág közül válogathatunk, hogy a tavaszt bevigyük a lakásba.

Nincs is más dolgunk, mint venni mondjuk néhány cserepes tulipánt, fogni egy füles tálcát, némi virágfölddel megtölteni, a tulipánokat belerakni, és kész! A csupasz részeket befedhetjük mohával, kaviccsal, kéregzúzalékkal. A tulipán pedig tetszőlegesen cserélhető vagy kombinálható nárcisszal, jácinttal, kankalinnal, ki mit szeret!

Tea, kávé helyett vagy mellett a reggelinél meglephetjük a családot néhány csésze kankalinnal.

A kuglófsütő átmenetileg árvácskáknak adhat otthont.

Kis vázában, de akár tojástartóban vagy nagyobb méretű sószóróban pedig a százszorszép viríthat vidáman.

Ugye senki nem bánná, ha ilyen asztal várná holnap reggel?

Forrás

8 komment Címkék: ötletek jácint tulipán kankalin százszorszép tavaszi virágok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pinka-Panka 2012.03.19. 19:55:28

De kedvesek, nincs az az orchidea meg egyik virág se, mint a szép tavaszi virágok bármelyike. A legszebbek nekem és nagyon tetszenek a képen is. Én is így díszitem a lakást velük:) Örülök ennek a posztnak:)

sztroberri · http://kapanyel.blog.hu 2012.03.20. 08:18:47

@Pinka-Panka: Én is nagyon szeretem mindegyiket, bár a kankalinnak minden évben meggyűlik a bajom:)

Pinka-Panka 2012.03.20. 12:56:07

@sztroberri: és milyen baj?
Nekem a kedvencem a tulipán, a magyar tulipán, amelyik május elején virágzik és illatos. De a jácint is a csillagvirág is nagy kedvenc. Egy baj van velük, hogy hamar elhervadnak a vázában:(

sztroberri · http://kapanyel.blog.hu 2012.03.20. 13:29:21

@Pinka-Panka: A piacon gyönyörű, hazahozom, átültetem, vagy megmarad, vagy nem. Inkább nem:( Pedig alulról öntözöm, leszedem, ami elhervad (levél, virág), de mégis... De a muskátli is ilyen. Egyszerűen vannak virágok, akikkel nem jövök ki:)

Pinka-Panka 2012.03.20. 17:31:00

@sztroberri: jajj ezzel én is vagyok, én az orchideákat sorra "kinyírtam" szegényeket, no meg néhány zöld növényt se tudok megtartani..
bár mostanában már jobban vigyázok, lágy víz, tápoldatok, tőzeg átültetés...ha ezekre figyelek hálásabbak lesznek:)
Köszi ezt a kellemes kis posztot, végre valami üditő szinfolt, ebben a sok rondaságban:)
sok ilyet írjál:)

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.03.20. 22:03:44

A nagy meleg miatt a nárciszok rákapcsoltak, már nyúlik a virágok szára. :-)
Egy tucat fajtám van, mert imádom a nárciszokat.
pics.coldline.hu/pics/504785-20120320-rlw8Lz.jpg
Tavalyi fotóm az egyik trombitanárciszomról. Idén ugyanúgy várom a virágzásukat. Megunhatatlanok.

sztroberri · http://kapanyel.blog.hu 2012.03.21. 10:01:55

@Gamma Leonis: A nárciszok tényleg megunhatatlanok:)Nekem is nagy kedvencem, bár nehezen tudnék választani a tavaszi virágok közül egy LEG-et...
süti beállítások módosítása