Programajánló

AGROmashExpo 2013

2013.02.01. 13:15 - sztroberri

Január 30-án immár 31. alkalommal nyílt meg az AGROmashEXPO, mely az AgrárgépShow-val együtt a legnagyobb hazai agrárkiállítás. A Hungexpo területét a 200 kiállító teljesen birtokba vette, a csarnokok és a szabadtéri helyek egyaránt beteltek.

agromash_webkreativ_630x201_HUN.jpg

Tavaly hétvégén voltam, így nem csodálkoztam, milyen sokan érdeklődnek a kiállítás iránt. Tegnap (csütörtökön) viszont nagyon meglepődtem a tömeg láttán. Szinte mindenütt hömpölyögtek, még fényképezni is alig tudtam sok helyen. Valahol persze mégis érthető a dolog, hiszen a téli „semmittevés” közepette ez az első nagy mezőgazdasági kiállítás, ahol mindenki ott van, aki számít.

Tavaly már kiderült, hogy teljesen lenyűgöz engem az a rengeteg csilivili gép: színesek, hatalmasak, jó szagúak. Úgy tűnik, mások is így vannak ezzel, mert a szemmel láthatóan hozzáértő gazdák mellett sok nő is tátott szájjal állt a monstrumok előtt. A gyerekekről nem is beszélve!

P1060950 másolata.JPG

P1060956 másolata_1.JPG

P1060955 másolata.JPG

Némelyik még műalkotásnak is beillene, ezt például simán el tudnám képzelni egy település főterén.

P1060971 másolata.JPG

P1060972 másolata.JPG

Szívem szerint mindegyikre felültem volna, bár ez az én esetemben létra nélkül nem nagyon kivitelezhető. Meg nem vagyok elég bátor se, még a kisebb gépeket sem mertem kipróbálni. Mondtam is ennek az ifjú gazdának, mennyire irigylem.

P1060965 másolata_1.JPG

Bár társkiállításként idén is megtekinthető a MAGYAR KERT és a SZŐLÉSZET ÉS PINCÉSZET, de azért ez a pár nap elsősorban mégis a gabonatermesztésről, a nagyban művelt mezőgazdaságról szól. A kiskertesek szakkönyveket, növényvédő és tápszereket, kerti szerszámokat ugyan találhattak, de az ő kiállításuk inkább majd a márciusi Gardenexpo lesz.

P1060975 másolata.JPG

P1060978 másolata.JPG

P1060977 másolata.JPG

P1060962 másolata.JPG

Ettől függetlenül nekik is nagy élmény lehet a kiállítás. A hangulat remek, a szakmai előadásokon kívül népzene, néptánc szórakoztatja a látogatókat. Valószínűleg borkóstolók is vannak, mert sok vidám ember mászkált nyakába akasztott borospohárral. Aki enni is akar, annak viszont 3 napi hideg élelmet, vagy legalábbis jó dagadt pénztárcát érdemes magával vinni.

Ha valaki hozzám hasonlóan vonzódik a hatalmas, színes traktorokhoz, targoncákhoz, cséplőgépekhez, még szombaton 16 óráig gyönyörködhet. Én már elkeltem, de ha facér lennék, egy ilyen masinával le lehetne venni a lábamról...

A kiállításról további részletek itt.

Még több kép a Kapanyél Facebook-oldalán.

2 komment Címkék: programajánló kiállítás Agromash

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.02. 09:54:10

legutóbb voltam, és akkor is érdekes, ha semmi közöd a szakmához/ágazathoz.

(mint az én esetemben)
süti beállítások módosítása